Thursday, March 9, 2017

Oi lama menghilang!

Assalamualaikum korang!

Haaaa....aku muncul balik! Last update raya tahun lepas. Giler lah! Haha! Ni pun aku on blog balik lepas beberapa kali percubaan. Lupa password punya pasal. Bahana abaikan blog -_-

Errmmm....Apa ek nak update. Life? Biasa2 je, happy macam orang lain jugak ;) Masih single but not available. Tak lama lagi inshaAllah :) Doa baik-baik je k.

Sekarang aku makin aktif bisnes online. Alhamdulillah untuk #pepiumkochek aku dah ada team sendiri. Aku leader yang hebat tau tak?! Hehe...Haruslah puji diri sendiri. Nak harap korang puji aku entah bila :D Nama team aku #teamTira. Dah ada agents & dropship sendiri. Alhamdulillah...

Yang tu main bisnes aku. Then aku ada focus kat 2 lagi produk. Lipmatte dengan jus detox. Nanti lah aku story kat post lain ek.

Apa lagi nak bagitau?? Tu je kot. My life is just fine. Alhamdulillah :)

Oh ye! Ak check statistik blog tadi, pageviews semalam, 990. Pageviews last month 3850. Tanjat akak!!! Korang dah kenapa bukak blog aku walaupun post aku tak gerak2 dok tang tu je. Korang baca post yang mana? Anyway, thanks sebab terus membaca walaupun tuan blog hilangkan diri. Sayang korang!

Tata!

No comments :

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol