Thursday, June 16, 2016

Tebus Voucher Zalora

Alhamdulillah last week dapat peluang buat blog collaboration dengan Zalora for Coach Malaysia. Ni kali kedua dapat offer ni. Tapi masa first time dulu aku lewat reply email so lepas aku reply tu, takda apa-apa respon dari pihak Zalora. Takda rezeki masa tu :)

Tapi dapat lagi offer for the second time, terus laju zasss aku reply email diorang. Haha! Owh ye! Sudikan diri baca article Coach Malaysia Bags For Women ni ye. Mesti ada yang tergoda tengok beg lelawa dari Coach. Aku paling suka beg warna pastel tu. Alah kenapa terlalu cantik???

So...tugas dah selesai. Dapat upah voucher RM100 dari Zalora. Lepas dapat code terus aku bukak website Zalora. Gelojoh di situ. 

Memula plan nak ambik makeup, tapi banyak sangat brand/item yang tak lepas kalau guna voucher. Nak senang, aku fikir dah nak raya ni. Grab beg aje lah. Boleh buat beg raya. Gituuuuu~~~

Aku order hari Selasa, semalam dah dapat barang. Laju service Zalora. I likeeee!
Tu dia....besaq parcel. Hehe...
Beg ni ada 3 compartment. Aku suka beg yang banyak compartment gini, senang aku buang sampah sarap. Kehkeh!

Ni lah dia handbag pilihan hati aku. Multi-Compartment handbag dari Bagstationz. Aku pilih warna Beige. Tapi bila aku tengok dia lebih kepada light beige, nak ke creamy sikit warnanya. Memang jatuh cinta habis bila tengok beg ni.

Si dia kata boleh pakai masa raya nanti. Aku cakap tak dan tunggu raya aku dah rasmikan dulu. Geram sebab sangat simple, warna cantik & size just nice.

Thanks Zalora!


7 comments :

AinAthirah Anuar said...

Murah rezeki akak Tahniah :D Ain pun ada dpt tpi malas nak buat entry hahahaha. Skrg rasa mnyesal pulak :')

Anis Shafika said...

waa cantiknya beg. Anis pun tebus beg jugak kat ZALORA :D

Siqah Hussin said...

Seronoknyaaa! Dah ada beg untuk berhari raya 😊

amira faqihah said...

sy tebus converse dkt zalora :D

atheera dayana said...

cantiknya kaler bag ni. in love!

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg cntik!!

sya mimie said...

Cantik... Kira pun tgh pning nk tbus apa dgn voucher yng ada 1 tu. Hehe.. Mcm nk ambik bag jgk..

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol