Friday, January 1, 2016

Welcome 2016!!!

Alhamdulillah....2016 menjelma. Pelbagai kenangan suka duka berlaku sepanjang tahun 2015. Aku ada buat throwback dalam post sebelum ni. Rajinkan diri membaca ye :)

Tak banyak aku mintak untuk tahun baru. Cukup kalau aku masih diberi pinjaman nyawa oleh Allah s.w.t. Moga Allah sudi pinjamkan ibu, ayah, adik-beradik, kakak ipar, & anak buah, untuk aku lagi. Moga aku masih ada sahabat-sahabat yang sudi berkongsi cerita gembira dan sedih bersama. Mereka kekuatan aku.

Aku doakan agar tahun 2016 ni aku diberi nikmat rezeki yang berkat, diberi kesihatan yang baik dan sentiasa diberkati oleh Allah. Aku usaha, aku cuba istiqamah untuk berubah, inshaALLAH.

Seperkara lagi....moga 2016 aku diberi kesempatan untuk bergelar seorang isteri kepada si dia. Mohon dipermudahkan segala urusan. Aamiin....

Untuk pembaca yang setia dengan blog aku sepanjang 2015, terima kasih sangat sangat sangat!!! Moga ukhuwah kita di alam maya dapat diteruskan :) Maaf andai ada ayat-ayat aku yang pernah buat korang terasa. 

Have a wonderful year everybody!! 

XOXO

3 comments :

Ayu Farahana said...

Happy new yearrr :D

Farhana Zukri said...

selamat tahun baru :)

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang dik...Selamat tahun baru 2016..

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol