Wednesday, January 27, 2016

Agent/Dropship Wanted! #inspiredperfume

Alhamdulillah....Melangkah setapak lagi. Sekarang aku dah bergelar stokis untuk produk #inspiredperfume. Jadi, aku tengah cari AGENT & DROPSHIP untuk #inspiredperfume.

AGENT lain, DROPSHIP lain ye. Of course ada syarat-syarat tertentu yang aku letakkan. Sebab aku taknak ada agent/dropship yang main-main, takda inisiatif, pemalas!

Awal-awal memang susah, bukan sekali promote boleh dapat customer beribu. Sebab tu aku letakkan syarat buat bakal agent/dropship aku. 

-GAMBAR UNTUK PROMOTE DISEDIAKAN
-TIPS CARI SALES
-TIPS MURAH REZEKI
-SEGALA PERSOALAN/INFO TENTANG PRODUK DISEDIAKAN
-GROUP SANTAI

Ni semua aku bagi. Aku suap. Jadi takda alasan nak malas-malas. Kena rajin usaha, rajin promote, kreatif sikit, tak mudah putus asa.

Siapa yang berminat, boleh tinggalkan email. Nanti aku email sorang-sorang tentang syarat-syarat untuk jadi agent/dropship.

XOXO

17 comments :

Nor Adzwaty Rokkafella said...

sy nak
meadowild@gmail.com

Intan Faiszah said...

cygintan@yahoo.com.my

nanat natrah said...

nanat.natrah@gmail.com

nanat natrah said...

nanat.natrah@gmail.com

nanat natrah said...

nanat.natrah@gmail.com

BaNu Syah said...

mulan.banu@gmail.com

Ayang ke huda said...

Kuyan.32@gmail.com

Cik Yaya said...

macam menarik je..
yaya nak tau boleh?
ni email yaya ea..
nurhidayah_mohd@ymail.com
tq cik thirah ^_^

Nik Nursyuhada said...

niknrsyuhada@gmail.com

Nik Nursyuhada said...

niknrsyuhada@gmail.com

Afreena 93 said...

Feyona93@gmail.com

Afreena 93 said...

Feyona93@gmail.com

Fionardi Fardhi said...

fiyochel00@gmail.com

wnashila wosman said...

Salam.. masih available lg ke.. wnashilawosman@gmail.com

Kyra Zulkefley said...

kyrazulkefley@gmail.com

atih hamidah said...

atihhamidah@yahoo.com

Miss Lonely said...

asiah9203@gmail.com

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol