Thursday, December 31, 2015

#throwback 2 [2015]

24 April 2015...

Genap 4 tahun perkenalan kami. Si dia yang sangat memahami, bertanggungjawab dan sangat caring. 

1 tempoh yang agak lama. Kalau kawen dah 2 orang anak kot. Hahaha! Tak banyak yang boleh aku katakan. Semuanya soal jodoh. Siapa taknak kawen? Kami usaha, kami merancang tapi Allah sebaik-baik perancang. He knows best.
Dulu aku sedih, terlalu memikirkan soal jodoh. Tapi aku ambil kata-kata seorang rakan merangkap kakak angkat aku..."Redha. Bila kita redha Allah permudahkan semuanya."

Moga kami kuat hadapi dugaan dan rintangan bersama. Penat jawab soalan orang sekeliling tentang kawen. Rasa marah, sedih bila ditanya soalan sensitif tu. Tapi sekarang aku lebih relax. Moga Allah berkati dan akhiri hubungan ni dengan ikatan yang suci. Mohon doa yang baik-baik dari pembaca semua :)

2 comments :

yaya cendana said...

amin

Melissa Muklis said...

Lissa pula taching baca .. hehe InShaaAllah Lissa doakan semuanya baik-baik ja ya, kak.. mana tahu tahun ni giliran akak.. ;D

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol