Thursday, October 22, 2015

...

Semalam kesabaran sampai ke penghujungnya. Aku dah tak boleh terima perangai 'dia'. Such a bad attitude! Dan aku dah cakap dengan ibu ayah tentang 'masalah' aku. Ayah nampak tak puas hati & marah. Of course! Macam aku ni teruk sangat pulak nak buat macam tu. 

Hari ni aku harap aku diberi kesabaran. Semalam aku dah buat karangan panjang berjela dalam whatsapp group. Meluahkan segalanya. So today....ya. Aku masih harap keajaiban berlaku dan aku tak perlu nak marah orang hari ni. Hopefully!

8 comments :

Nieyl said...

Hopefully...
jangan mrh²..nanti naik kedut :)

AinAthirah Anuar said...

Assalamualaikum lamanya tak jenguk sini. Blog pun dah bertukar :') cantikkkk !
http://theathra.blogspot.my/2015/10/fuyooo-ggiveaway-by-mama-darwiish.html
ain tag akak , jom join

Zizie Zack said...

sabar ye kak tyra.. how's today?

Aisya Ahamad said...

Sama plak kes kita ni. Dok sbr2 je selama ni last2 meletup jugak akhirnya. Nk bersabar lg dh tak mampu sebab melampau sgt. Haih

Eintan Nurfuzie said...

yup... layan baik kita akan layan dorg baik gak kan?
Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
Dan Entri terbaru di Cantiknya Mereka Menutup Aurat

Cahaya Farah said...

Hopefully you are happy today Dear Athirah

Mizz Aiza said...

semoga didiey terus diberikan kesabaran oleh Allah swt..

Farrah MF said...

Moga semuanya baik-baik sahaja :)

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol