Monday, September 7, 2015

Tukar blogspot.my ke blogspot.com

2 hari lepas terkejut aku tengok url blog aku berubah tetiba. Dari blogspot.com jadi blogspot.my. Memula tu aku macam ok je lah sebab ni memang perubahan yang dibuat oleh pihak blogspot sendiri. Tapi entah macam mana aku rasa blogspot.my tu tak lawa, takda umph! Eceh!

So aku pun godek lah google. Cari tutorial. Nasib jumpa, lelaju aku tukar. So sekarang url aku kembali kepada asal. Yeay! Cer korang try google. Tak pun ambik link kat bawah ni.


Ada blogger yang dah berdepan masalah macam blog tak boleh bukak, blog dia kena block dengan kerajaan Malaysia atas alasan penapisan isi kandungan, dll. So better tukar je pada asal kot. Wallahualam.

6 comments :

sayidah napisah said...

ohh baru tahuu info ni.thanks.tahniah :)

done follow :)

Nadia Johari said...

eh boleh tukar erk..wah bagus ni

Cik Yaya said...

salam...

whutt?? ALLAH..yaya xperasan lgsung..huhu
patut lerr...jp2 nk try tuka balik..
hahahah mmg xsedap bunyi tol..huhu

RedRose said...

I was having da same problem tapi pun dah solve. hahaha

Aisya Ahamad said...

Alhamdulillah setakat ni okay je lah, mcm bese je. Hehe

Eintan Nurfuzie said...

sng nk memantau kan

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol