Friday, September 11, 2015

Salam Jumaat

Salam Jumaat wahai bakal ahli syurga sekalian. ^^ Teruskan bersemangat untuk kerja hari ni walaupun aku tau dalam kepala otak memasing dah fikir plan untuk esok. Kan? Hahah! 

Hari ni aku kena ke stor ofis kat Rawang. Tengok apa yang patut. Ingatkan Iqbal je kena pegi sekali malam semalam Manager aku whatsapp suruh pegi sekali. Alahaiii. Tapi ok lah jugak sebab aku tak pernah tengok stor kat sana. Dengar kata tu ofis Directors zaman dulu kala. Kehkeh! 

Esok takda plan pun. Rest kat ruamh, kemas bilik, cuci toilet. Kalau si cinonet Iman datang, main-main dengan dia je lah.

Have a wonderful Friday guys!

6 comments :

aiman mania said...

salam jumaat....esok rehatlah sbnyak banyaknya..charge energy!

Cik KuYus said...

semangat nye... kita mc arini.. sobs sobs..

Siti Rohaida Yusof said...

salam jumaat jugak

lia ummiirfan said...

salam jumaat diyana.. selamat bekerja.. :)

tips susu banyak

Cik Yaya said...

salam..
hi thirah =D

sya mimie said...

Salam pg isnin.. :)

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol