Friday, September 4, 2015

I'm Not Good Enough

I am not good enough. Tu je perlu korang tahu. Even aku up entri motivasi, positivity, dan keagamaan, tu tak bermaksud aku terlalu bagus, baik dan beriman. Aku up entri macam tu supaya one day bila aku baca balik blog aku (yup! aku peminat no.1 blog aku sendiri. bahahaha!!) aku puas hati sebab aku spread positive vibes, ingatkan orang tentang agama, jalankan tanggungjawab aku untuk menasihati. Dan paling penting, semua yang positif dan baik-baik, insyaALLAH bekalan akhirat aku. Kalau korang baca dan amalkan, dah dapat sedikit pahala untuk aku. InsyaALLAH :)

Jadi korang pun boleh buat macam ni. Tulis yang baik-baik dan jadikan tulisan korang tu sebagai iktibar, nasihat dan peringatan untuk diri sendiri. Boleh?? ^^

5 comments :

rubiah kadir said...

Utk jadi yg terbaik. KITA xperlu sempurna di mata org..hakikat manusia..mmg xsempurna..

Entry yg baik & bermanfaat ade ganjarannya..

;)

Shakirah Rosli said...

InsyaAllahh. Allah dahpun berpesan dalam surah Al-Asr, beruntunglah mereka yg berpesan-pesan ke arah kebaikan :)

zulhilmitempoyak said...

baik faham.. jd inilah masanya tingkatkan diri utk diri sndr good enough dgn diri kan.

chaiyok2..

Cik Yaya said...

yup..btul..
samela mcm yaya pon..

Nadia Johari said...

betul-betul

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol