Monday, August 24, 2015

Salam Isnin

Lumrah. Kalau ada mulut-mulut puaka yang sibuk bercakap negatif tentang korang, abaikan. Anggaplah mereka umpama anjing yang suka menyalak. Jangan lawan, jangan balas. Biarkan. Nanti kalau diorang letih, diorang akan senyap sendiri. Kalau korang sama ikut menyalak, nanti korang pun termasuk dalam kategori tu. Jadi pedulikan apa orang nak kata. 

Chill! Salam Isnin!

6 comments :

Aisya Ahamad said...

Yes betul sangatttt. So diamkan aje lah.

gulew kapas said...

insyaallah. lebih kuad lepas ni

ikhwan yusuff said...

betul tu... lumrah manusia ada je yang tak kena dimata... salam isnin..

ikhwan yusuff

nor azman said...

Betul2..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Maisarah Humaira said...

mulut orang siapa yang boleh tutup kan..biarkan diorang yang tetap mencari kesalahan orang lain. Sentiasa positifkan diri kita

Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com :)

Cik Yaya said...

ala abaikan je..hnye dri kita tau ttg dri kita sdri kann..
kt2 org tu msuk tlnga kanan kua kiri je..allaaa cam xbiasa lak..hukhuk =p

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol