Friday, July 24, 2015

Gula-Gula Zaman Dulu

Sape pernah merasa gula-gula ni? Gula-gula ke? Ke coklat? Pape je lah asalkan korang faham. Dulu masa aku kecik-kecik benda ni 20sen je kot. 
Yang ni? Pernah makan? Aku suka gak gula-gula ni sebab memula makan rasa masam masam gitu. Tapi pastu manis. 
Nano nano. Yang ni quite popular dulu. Pun sedap jugak. Sampai sekarang aku ingat lagu dalam iklan dia. Nanonanonanonano.......
Sekarang aku tak tau mana nak cari gula-gula daebakkk ni. Susah weh! 

8 comments :

ikhwan yusuff said...

dulu balik dari class tuisyen terus pergi kedai beli nano-nano...hihihihih

sofie adie said...

kalau jumpa pun, harga dia mesti dah tak sama...:(

Nadia Johari said...

lama dah tak makan..ahhaa

Sue Izza said...

yang kedua tu suka,kekonon bawa ubat dalam beg sekolah hehehhehe

sya mimie said...

Gula2 yng tgh dulu tak sllu bli. Mak kata mhal. Hehe

Cik Yaya said...

semua rasa..tp pling fevret yg 1st la..haha..

Aniey Yusoff said...

gula2 no.8 tu sampai skrng ada lg. Anak la pulak dok beli. Harga rm1 rasanya..

Plg best yg no.2 tu..makan sampai rasa luka la lidah hihi

suhaila Johar said...

yg atas sekali ade lg lani..ank2 suka sgt

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol