Thursday, July 2, 2015

Random

Morning! Dah berapa Ramadhan dah kita hari ni? 15 Ramadhan kan? Ke salah? Aku pun dah tak kira. Tapi terasa cepat masa berlalu. Tak lama lagi dah nak raya. Alhamdulillah baju raya si bongsu dan second bongsu settle. Cuma ada salah sorang yang demand nak kasut lagi sebab dia tu gila kasut. Haha! Tahun ni aku pakat dengan sorang lagi adik perempuan aku untuk 'menaja' baju raya adik-adik yang lain. Korang? Dah shopping raya ke belum? Aku dok sibuk baju adik-adik + hal kerja, tak sempat lagi shopping sendiri.
Lately aku busy sangat. Dengan event birthday celebration (nanti aku story next entri), meeting, presentation, report blablabla....Benda yang takkan pernah habis. Blog pun jarang update. Nak hadap pc lama-lama pun jenuh dapat time.
Ok  lah. Dah nak 8.30 pagi ni. Aku start kerja dulu ye. Moga hari ini lebih baik dari semalam.

1 comment :

AinAthirah Anuar said...

Wah beruntung adik2 akak. Semoga Allah limpahkan rezeki untuk akak and family :) . Haah hrini dah 15 ramadhan . sekejap je kan .

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol