Wednesday, June 24, 2015

Fesyen Baju Melayu 2015

Design terbaru. Design entah apa-apa. Design kelaut. Design hampeh.
Tu yang aku boleh kata. Baju Melayu Hipster memulakan legasi pelik. Pastu diikuti dengan baju melayu yang terdedah di bahagian bahu. Ya. Memang bukan aurat lelaki, tapi jagalah adat Melayu. Jaga tatasusila berpakaian Melayu. Yang hipster sangat kononnya tu, aku tengok kemain ketat lagi. Bajunya seolah-olah nak tayang body sado. Seluarnya ketat yang amat macam nak tunjuk 'benjolan' yang ada. Kau dah kenapa nak pakai macam tu????
Korang pun tahu sendiri design baju apa yang aku maksudkan. Mungkin korang pun dah tengok. Aku malas nak semakkan blog aku dengan design baju yang.....hurmmm......
Cuba pakai baju melayu macam ni. Longgar, design cantik, kemas. Sejuk mata memandang. Kalau kau pakai hipster tu depan aku, dengan bahu terdedah segala bagai, ku tendang badan kau! Haha!

2 comments :

Chic Na said...

kikiki.. baju melayu hipster katanya.. habes semua hipster..

Cik Yaya said...

cntik plak..

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol