Thursday, June 4, 2015

Errkkk! Terkedu aku!

Ni conversation whatsapp aku dengan ibu si dia.

Aku    : Aunty sihat?
Aunty : Tak sihat sangat. Darah tinggi beberapa hari ni.
Aku    : Lah...aunty fikir apa?
Aunty : Entah. Takda fikir apa pun.
Aku    : Aunty kena rileks. Jangan fikir banyak sangat.
Aunty : Risau juga. Anak bujang aunty belum ada duit nak pinang anak dara orang :P

Errkk!!! Terkedu kejap aku dibuatnya. Nampaknya anak bujang dia kenalah kumpul duit cepat cepat ye dak? Biar ibu dia tak risau lagi. Ehhh???! Hahahaha!

4 comments :

Siti Rohaida Yusof said...

alahaii...kesiannya...kena bagi dorongan skit kat Bf tu supaya dapat kumpul duit hantran cepat2..hehe

cik Anggur said...

hahahaha yg baca pn terkedu....insyaAllah dh tak lama la tu

Cik Yaya said...

haha
amboi... =p

AinAthirah Anuar said...

Wah wah , dah dapat restu tu akak, bila lagi ih *kenyit mata ..

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol