Monday, June 1, 2015

Chatime

Ni favorite aku dan adik-adik. Chatime. Hee~~~ Baru semalam pegi beli, teringin punya pasal. Nak pulak pekena time cuaca panas. Uhuiiii!!!! 
Aku siap ada membership kad okeh. Haha! Nampak sangat selalu beli air ni. Sedap wooo! Yang paling aku suka, Passion Fruit QQ.
Aku selalu beli yang large, no sparkling & no pearl. Sparkling tu buatkan air ni rasa bergas. Pearl pulak memang aku kurang gemar sebab terlalu kenyal. Biasanya aku gantikan pearl dengan coconut jelly. Yummy!!!
Dan ni pulak Strawberry Pudding, kegemaran adik-adik perempuan aku. Yang adik lelaki tu suka Cappucino, Mocha, tak menentu.
Ada sesiapa suka minum Chatime jugak? Cuba share korang suka yang mana, Kot nanti aku boleh try ;)

4 comments :

Normi Nieza said...

xpernah jumpa lagi chatime kat kelantan..:)

AinAthirah Anuar said...

hehe ain pnah mnum sekali je. lpastu takdh.

Farah Arina said...

ada satu tu farah beli oreo apa entah nama dia, sedap. dah lama tak minum.

Cik Yaya said...

yaya pon suka minum..ade kad member jugakkk
heeee
tp pe yaya minum cik thirah kurng gema kot..
yaya suka minum yg ber'tea' ni..dgn perisa chocolate..
mcm hazelnut chocolate, uji matcha redbean green tea..huhu
cedap..len kali nak try semua jenis rasa ^o^ lol baru syiok..kankan =p

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol