Sunday, May 24, 2015

Update Pantas

Ok update terpantas di abad ini.
Baru habis balas jejak semua komen komen korang since last week. Alhamdulillah dah tak ada komen yang belum publish. Semua aku dah buat kunjungan balas. Terima kasih tau sudi singgah dan komen blog aku yang tak seberapa ni. Nanti ada masa aku akan jejak pulak sesiapa yang dah tinggalkan komen di ruangan shoutbox. Maaf yang tu lewat sikit. Tapi aku cuba sedaya upaya ok.
Pastu saje nak bagitau. Si dia dah ada blog lah. Hahaha!!! Tetiba dia whatsapp link blog. Aku pun tanpa banyak soal klik je link tu. Anjat gegurl tengok muka dia terpampang kat blog tu. Kehkeh!! Kita jadi blogger dia pun sibuk mengendeng nak jadi blogger. Hikhik.
Hmmm....Esok si dia ke Korea. Seminggu :( Moga awak selamat, dipermudahkan perjalanan pergi balik, jauh dari bahaya. Doaku untukmu....

No comments :

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol