Wednesday, May 27, 2015

Infused Water

Infused water memang tak asing lagi sekarang ni. Ramai dok upload gambar infused water masing-masing kat facebook & instagram. Aku pun minum jugak infused water ni cumanya aku bantai adik aku punya. Hehe...dia beli bahan, dia buat, dia simpan dalam fridge, aku minum. Nampak tak bijak di situ? *wink wink*
Bagi yang belum tahu kebaikan infused water ni, rajinkan diri untuk baca sedikit info kat bawah.
Bagus kan infused water ni? Kalau tak pernah try, kena try esok! Ya, esok jugak. Tak kira. Heee~~~ Kat sini aku bagi menu infused water (menu keee???)
Selamat minum air berkhasiat!

No comments :

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol