Monday, May 18, 2015

Happy Birthday Nur Marissa Iman!

16 Mei Hari Guru. Dan 16 Mei jugak ulangtahun kelahiran anak buah aku yang comel bebenor, Nur Marissa Iman :D
2 tahun dah budak ni. Cepat masa berlalu. Ingat lagi 2 tahun lepas, dah beberapa kali mama nya kena induce takmau jugak dia keluar. Time tu kitorang adik beradik dah suspek budak ni nak keluar masa Hari Guru kot. Yelah, mamanya tu cikgu. So dia pun sibuk lah nak keluar masa tarikh keramat tu. Hihi...
Macam-macam perangai budak kecik cinonet ni. Dia suka bagi makngah dia ni ketawa, tapi dia jugak yang buat makngah dia naik hantu! Rasa nak cubit cubit je.

Moga awak membesar jadi anak yang taat pada perintah Allah & mama papa ye sayang. Be a good girl ok. Makngah sayangggggg Iman!

SELAMAT HARI GURU BUAT KAK IPAR KU.
SELAMAT HARI LAHIR UNTUK IMAN!

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol