Friday, May 22, 2015

Boleh Tolong Tak?

Aku tengah pening sepening peningnya! Ofis aku akan adakan birthday celebration untuk staff 3 bulan sekali. Makanya 3 bulan sekali aku akan pening nak fikir tempat terbaik untuk event tu nanti. Hmmm....
Next birthday celebration akan diadakan pada bulan Jun nanti. Ni pun dah nak penghujung Mei. Tempat makan terboikkkk tak dapat fikir lagi ni. Aduhai! Aku ni memang kurang arif pasal mana-mana restoran yang sedap/menarik. Aku ni standard biasa biasa je. Bukan mampu nak pergi restoran mewah selalu. Paling-paling pun, kalau ibu tak masak, beli makanan dari kedai tomyam siam je. Huhu...
Korang boleh tolong tak? Bagi cadangan tempat menarik yang sesuai untuk birthday celebration. Takmau yang mahal sangat dan takmau yang jimat sangat. Ya, memang company bayar tapi kena berpada. Tempat menarik sekitar KL + makanan & service tiptop!!!!
Thank you in advance! ;)

2 comments :

AinAthirah Anuar said...

Ain nak suggest pun tak pandai lagipun KL pun jarang pegi. hihi. Haa apa kata cuba google atau mintak pendapat kawan2 sepejabat yg lain :D

Cik Yaya said...

yaya dok klang,s.alam..xdok kl..xdpt tolong..huhu

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol