Sunday, April 12, 2015

Red Velvet Cake

Nak share 1 lagi makanan favorite aku dengan korang. Kalau sebelum ni heavy food, kali ni dessert pulak. 
Kenai dak?? Ni lah Red Velvet Cake. Uhuuuuuu!!!!! Sedap sangat okeh! Tapi aku cuma makan red velvet Secret Recipe je. Sebabnya SR punya sangatlah super duper yummy. Makan 1 slice tak cukup. Kehkeh...Dasar banyak makan.
Sebenarnya masa mula-mula red velvet ni fofular, aku tak pernah try. Tapi ex-boss aku bagi try red velvet cupcakes. Tak sedapppppp!!!! Start dari tu aku tak suka red velvet nih. Tapi entah macam mana aku tengok kat SR macam sedap. Order 1 slice. Rasa sesudu...Fuh! Memang mengancam. Terus bersudu-sudu aku ngap. Haha..
So sekarang kalau teringin makan kek, tak lain tak bukan mesti Red Velvet SR. Yummyyy!!!! 
Korang? Suka kek apa? Meh share.

4 comments :

Scha Nazri said...

Sedappppp SR punyaaa. Kira puas hati lahhh. hihi

Hai Athirah, jemput join GA Sayang oleh Scha eh? :)

Giveaway Sayang by Scha Nazri

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

sedpanya tengok..

Cik Yaya said...

bru je merasa sbtu lepas..abg ipa nye bufday..kakak yaya belikan..heeee

Siti Yang Menaip said...

boleh tahan laaa red velvet.. eehehe..
kat SR tu pun sedap gak.. tp CT kalo makan kek kat situ mesti kena share.. x habis nye..

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol