Wednesday, April 1, 2015

Laksa Penang

Tu dia! Ni makanan kegemaran aku. Siapa kat sini suka makan laksa? Ce angkat tangan sikit nak tengok berapa ramai. ^_^
Aku boleh makan laksa sehari suntuk terutama kalau ibu yang masak. Uhuiii!!! Kuah pekat! Pedas2 sikit. Perghhh!!! Mengancam jiwa raga. Kalau ibu masak laksa, memang aku takkan sentuh nasi. Dari siang ke malam itulah yang aku hadap. Kalau ada lebih, esoknya aku makan laksa sebagai breakfast. Haaaa....nampak tak betapa angau nya aku pada laksa..
Yummy! Cuba share dengan aku apa makanan kegemaran korang.

sumber gambar: Google

1 comment :

Z@i Z@mR33 said...

kena boh nenas ckit bg umppph....dapnya...dan2 tliuq

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol