Tuesday, April 21, 2015

Jemputan

Tak lama lagi cuti panjang. Tak lah panjang sangat. Start hari Jumaat, 1 Mei dah cuti hari pekerja, pastu sambung Sabtu Ahad. Jadi masa tu berduyun-duyun lah jemputan kawen. Aku ada 1 je jemputan. Hehe... Dari seorang rakan lama. Rakan sekolah rendah dulu.

Kalau ikutkan taklah rapat sangat sebab masa sekolah rendah dulu selalu gaduh. Huwaaaa!!! Kalau dikenang memang bikin malu weh!
Tapi sebab dia tak ramai adik beradik. Tak silap aku dia ada 2 orang kakak dan dia yang bongsu. Kakak sulung dah busy jaga 5 bebudak, harapkan kakak kedua dia je. Kawan-kawan & sepupu sepapat pun ramai dah kawen. Ada yang memboyot, ada yang sibuk exercise (kejar anak lettew). Jadinya....dia jemput aku untuk datang masa majlis berinai, nikah & sanding dia nanti. Aku ni niat nak pegi tapi segan. Lagi 1 risau kalau tetiba ada hal lain. Tak berani nak janji.
Tapi aku harap aku dapatlah pegi. Kesian pulak sebab dia harapkan  kawan-kawan di sisi dia. Hopefully Allah perkenankan niat aku dan mudahkan semuanya.
Ni yang aku jumpa. Wallahualam.
Doakan aku!

3 comments :

Rtp Farra Arisha said...

Why not? U better go for the sake of friendship! Semoga Allah melancarkan semua urusannya.

Kakzakie said...

Kakak doakan moga niat yg baik itu akan kesampaian. Kakak percaya kehadiran begini boleh membuat dia gembira pastinya..

Cik Yaya said...

tu la..yaya pon same jgk..adalah dalam 2-3 jmptn kot..huhu
hope can make it >,<

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol