Thursday, April 30, 2015

Bantu Ringankan Beban Adik Muhammad

Gaji dah dapat kan? Alhamdulillah...Rezeki masing-masing. Allah dah bagi rezeki pada kita, apa kata kita bantu pula saudara kita yang sangat sangat memerlukan. InsyaALLAH semakin murah rezeki kita kelak. 
Kali ni sama-sama kita bantu ringankan beban adik MUHAMMAD
Aku selalu ingat pesan ni. "Sedekahlah masa mula mula dapat gaji. Tak kisah berapa pun. Yang penting, kita dahulukan sedekah baru benda-benda lain. Jangan lebih duit tu yang dibuat sedekah."

Terima kasih bagi pihak adik Muhammad. Moga Allah berkati kehidupan korang. Aamiin.

2 comments :

Kakzakie said...

Selepas dapat gaji atau sebelum dapat gaji tak kisahlah yg penting dermakan yg ada dengan ikhlas. Moga adik Muhammad dt dibantu dan ceria kembali... Sedihnya tengok kan..

Cik Yaya said...

semoga segala bjln lncar =<

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol