Thursday, April 30, 2015

Asam Pedas

Ni lagi satu makan favorite aku. Uhuiii!!! Kalau dapat yang pekat, masam masam pedas, memang mengancam kalbu gitu! ASAM PEDAS.

Aku tak kisah apa-apa jenis ikan yang ada dalam tu, aku belasah je. Aku makan semua. Haha..Asam pedas ikan pari/kembung/tenggiri/keli/senangin semua aku telan. Asalkan namanya asam pedas, aku layannnn.....
Satu lagi asam pedas yang aku suka, asam pedas ayam. Ya Allah....sedapnya....
Asam pedas ayam ni si dia yang ajar makan. First time merasa asam pedas ayam, si dia masak. Kira Asam Pedas Untuk Aku lah. Hehe....Terus suka weh! Memang yummyyy sangat!
Korang? Suka asam pedas?

3 comments :

Normi Nieza said...

sedapnya asam pedas..:)

Kakzakie said...

Ohhh... samalah kita janji asam pedas semuanya sedap aje di tekak kakak ni. Kacang bendi dlm asam pedas itu pun dah sedap apa lagi ikan/ayam atau daging kan..kan...:)

Cik Yaya said...

pergh...sedap nye asm pedas..lme xmkn..nyum3...

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol