Tuesday, April 21, 2015

2x GST. Nasib badan....

Minggu lepas, adik lelaki aku mengadu. Lebih kurang gini lah ayat dia ye.

"Yip topup tadi. Beli topup RM10, dah kena GST. Pastu lepas topup, tiba-tiba ada mesej dari ****. Dalam mesej tu tulis yang 6% GST ditolak dari kredit Yip. Untung lah diorang macam tu. Sampai 2 kali Yip kena bayar GST."

Dia dah macam meroyan. Aku? Dengar dan kadang-kadang jadi batu api. Kehkeh!! Tak guna punya kakak!

Dah tu apa lagi aku nak cakap. Tak tahu nak komen. Tak tahu siapa yang ambil kesempatan sebenarnya. Nasib badan....

2 comments :

Syafik Kamaluddin said...

buat aduan barangkali. hehehe

Cik Yaya said...

uitt? yeke..?
xpernh kena pula..ke yaya yg xpasan kdit kne tolak..huhu =p

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol