Sunday, March 15, 2015

Kembar 3

Adik2 dengan kak ipar selalu cakap nanti kalau Tira kawen, mesti dapat anak kembar 3. Rasa beratus kali kot diorang dok main2 sebut macam tu. Kadang risau kalau jadi betul2. Kadang rasa macam best pulak. Beranak sekali ha amek kau keluar 3 terus! Haha!

Tapi sanggup nak jaga? Jaga anak buah sorang pun berpeluh, ada hati hati nak jaga si kembar tiga. Adeh!

5 comments :

yen(toka ziizokukuto) said...

comel lah bebudak tu,,,,muka sama je,,camner nak beza??huhuhu

Ieta Mat Saad said...

Seronok tu... sekali kluar 3. senang je sakit pun sekali tu je. heee...

Mialia Amelia said...

sy suka tgk triplets Daehan Minguk Manse dalam rancangan The return of superman.

tp sbnarnya kmbar 3 atau ke atas ni slalu trjadi kalau parents buat fertility treatment, sbb ada mslah dpt anak. :)

Diyana Annuar said...

huhuhuhu..
kalau dpt anak kembar 3..
tudung ke mana..
kain ke mana...

Z@i Z@mR33 said...

waaa...masin mulut org yg sebut leh dpt kembar 3 nti...

akak suka gak kembar tp kembar komitment dia tggi

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol