Sunday, March 8, 2015

Hubungan Dirapi, Manfaat Dinikmati

Apa benda lah tajuk tu kan? Meh nak habaq mai! "Hubungan Dirapi, Manfaat Dinikmati" ni kekonon ala tema untuk 1 program kemasyarakatan anjuran pelajar-pelajar Degree UUMKL, Sem 4 Januari 2015. Pandai depa buh nama. Sedap gitu! 

Program ni ada 2 sesi. 1st session masa diorang sem 3 (maafkan daku kalau tersalah). Dan tak lama lagi 2nd session bakal bermula. Butiran lanjut untuk 1st session tu, korang boleh klik SINI CEPAT! Pegi baca kat situ sebab kali ni tira nak cerita untuk program yang bakal berlangsung je.
Ok, tu detail program. Ada 2 tujuan utama kat sini.

1) Pembinaan pagar di sekeliling Tanah Perkuburan Islam Kg Pasir Baru, Semenyih.
2) Ubah suai pejabat guru SKRA Kg Pasir Baru

Anggaran peruntukan yang diperlukan lebih kurang RM30K untuk kedua-dua kerja.

Jadi sesape yang bermurah hati, berniat nak kongsi rezeki tapi tak tahu nak salurkan ke mana, boleh lah sumbangkan untuk program ni. Tak banyak, sikit pun takpe. At least dapat membantu kan ^_^

Kalau berminat untuk menderma, boleh roger2 
Mohd Ezreen (Bobo), 012-7358672.

"Tidaklah akan berkurang harta yang kita infaq/sedekahkan dengan ikhlas kerana Allah, melainkan Allah akan menggantinya dengan berlipat ganda"

Wassalam.


No comments :

 

Copyright 2015 © Athirah Diyana. Design by Ayu Barbydol